Jeśli już robiłeś/aś u nas zakupy, prosimy wpisz swoje dane poniżej. Jeśli jesteś nowym klientem przejdź do sekcji danych płatności.
Nazwa użytkownika lub adres e-mail *Wymagane
Hasło *Wymagane
Zapamiętaj mnie Logowanie
Nie pamiętasz hasła?
Jeśli posiadasz kod kuponu, zastosuj go poniżej.
Imię *
Nazwisko *
Kraj / region *Polska
Ulica *
Nr mieszkania, lokalu, itp. (opcjonalne)
Kod pocztowy *
Miasto *
Województwo / Region (opcjonalne)
Numer telefonu (opcjonalne)
Adres e-mail *
Uwagi do zamówienia (opcjonalne)
Prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasze konto bankowe. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Przekierujemy Cię na stronę wyboru metody płatności.
Przekierujemy Cię na stronę wprowadzenia kodu BLIK.
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący– każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Regulamin– niniejszy regulamin.
Sklep– sklep internetowy metabo-hikoki.ryfix.pl – prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://metabo-hikoki.ryfix.pl
Sprzedawca: Firma RYFIX S.C. TOMASZ ROSTECKI ZBIGNIEW ROSTECKI z siedzibą w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 11 14-100, NIP: PL 7393388831, REGON: 519588425, tel.: (+48) 89 642-21-64, adres e-mail: biuro@ryfix.pl.
Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
Właścicielem Sklepu jest: Firma RYFIX S.C. TOMASZ ROSTECKI ZBIGNIEW ROSTECKI z siedzibą w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 11 14-100, NIP: PL 7393388831, REGON: 519588425, tel.: (+48) 89 642-21-64, adres e-mail: biuro@ryfix.pl.
Działalność gospodarcza została zarejestrowana przez Prezydenta Miasta Olsztyna w dniu 07.01.2004 r.
Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu i zapoznanie się z Polityką prywatności przez Klienta.Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:Urządzenie z dostępem do InternetuPrzeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.Dla złożenia zamówienia w Sklepie niezbędne jest aktywne konto e-mail.
Zamówienia można składać w następujący sposób:
Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru oraz potwierdzenie mailowe przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep poprzez kontakt mailowy.
Sklep zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia złożonego przez Klienta w sytuacji gdy sprzedaż w działającym równolegle ze sklepem internetowym sklepie stacjonarnym spowodowała wyzerowanie stanu magazynowego zamawianego produktu i sklep nie będzie w stanie dostarczyć zamawianego produktu na warunkach identycznych jak w sklepie internetowym.
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
System PAYu obsługuje bezpieczne transakcje kartą płatniczą :
Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Kurier DPD) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
Jeżeli płatność jest dokonywana kartą płatniczą, wysyłka towaru odbywa się po pozytywnej autoryzacji.
Maksymalny czas potrzebny na skompletowanie zamówienia i przygotowania go do wysyłki wynosi do 14 dni roboczych.
Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie towaru leżące po stronie firm wysyłkowych.
Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
Adres składania reklamacji: RYFIX S.C. TOMASZ ROSTECKI ZBIGNIEW ROSTECKI z siedzibą w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 1114-100, NIP: PL 739-33-888-31, REGON: 519588425, tel.: (+48) 89 642-21-64, adres e-mail: biuro@ryfix.pl.
W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient ma prawo odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy (kliknij aby pobrać i wydrukować):
oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.W terminie 14 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w pkt 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą, a tym samym wykonania umowy: adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, adres wysyłki. Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać ze Sklepu. Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.
Administratorem danych osobowych Klienta sklepu internetowego metabo-hikoki.ryfix.pl jest: Firma RYFIX S.C. TOMASZ ROSTECKI ZBIGNIEW ROSTECKI z siedzibą w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 11, 14-100, NIP: PL 739-33-888-31, REGON: 519588425, tel.: (+48) 89 642-21-64, adres e-mail: biuro@ryfix.pl.
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe wykonanie umowy oraz realizacja złożonego zamówienia, w tym wystawienia dowodu sprzedaży (paragonu lub faktury VAT) oraz wysyłki produktów.Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do:
Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych. Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Firmy Usługowo-Handlowej KROS Zbigniew Rostecki, którym jest:
Dane przez Ciebie udostępnione nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.Twoje dane będą przechowywane od momentu wyrażenia Twojej zgody na przetwarzanie danych i do momentu Twojej prośby o usunięcie Twoich danych.
Prawo zgłoszenia skargi: Jeśli uważasz, że Firma Usługowo-Handlowa KROS Zbigniew Rostecki przetwarza Twoje dane osobowe w niewłaściwy sposób, możesz się z nami skontaktować. Masz też prawo zgłosić skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawo do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.
Firma Usługowo-Handlowa KROS Zbigniew Rostecki wyznacza: Damian Wierzba Olsztyn al. Piłsudskiego 64C 10-450, tel.: (+48) 89 539-04-06, adres e-mail: d.wierzba@kros.pl jako osobę z którą należy się kontaktować w sprawie administracji i zarządzania danymi osobowymi klienta sklepu zgodnie z ustawą RODO.
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.
Przeczytałem/am i akceptuję regulamin *
Twoje dane osobowe zostaną wykorzystane w celu realizacji Twojego zamówienia, ułatwienia Ci korzystania z tej witryny internetowej oraz w innych celach opisanych w naszej [polityce prywatności].