REKLAMACJE I ZWROTY

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
RYFIX S.C. TOMASZ ROSTECKI ZBIGNIEW ROSTECKI
ul. Jana III Sobieskiego 11
14-100 Ostróda
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
RYFIX S.C. TOMASZ ROSTECKI ZBIGNIEW ROSTECKI, ul. Jana III Sobieskiego 11, 14-100 Ostróda
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.