REKLAMACJE I ZWROTY

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
RYFIX S.C. TOMASZ ROSTECKI ZBIGNIEW ROSTECKI
ul. Jana III Sobieskiego 11
14-100 Ostróda

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

RYFIX S.C. TOMASZ ROSTECKI ZBIGNIEW ROSTECKI, ul. Jana III Sobieskiego 11, 14-100 Ostróda

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.